niedziela, 8 listopada 2020

09.11.2020 Moje ciało

 

Dzień dobry! 👩



Niestety znów musimy uczyć się zdalnie 😔 ale mam nadzieję, że nie potrwa to długo 💪 


Mam do Was ogromną prośbę: w czasie nauki starajcie się samodzielnie rozwiązywać zadania, ćwiczenia, rebusy, łamigłówki itd. Ważne jest, żebyście czytali wszystko sami (przypominam, że można przeczytać kilka razy, żeby dobrze zrozumieć)



I nie zrażajcie się niepowodzeniem, jeśli coś się nie uda - pamiętajcie, że uczymy się na błędach i trening czyni mistrza! Im więcej ćwiczymy, tym lepiej umiemy 👈 



A jeśli coś będzie już naprawdę trudne - poproście o pomoc dorosłego albo napiszcie komentarz pod postem (w ten sposób możemy się komunikować).


No to do dzieła, zaczynamy!




Dzisiaj porozmawiamy o tym, z czego zbudowane jest nasze ciało.



1. Na początek otwórz podręcznik na s. 8 i 9 i przeczytaj znajdujące się tam teksty. Tekstu z podziałem na sylaby naucz się po południu czytać i przeczytaj go komuś dorosłemu: mamie, tacie, babci, dziadkowi, możesz nawet cioci 😉  Zapytaj ich jak Ci poszło 😊 Możesz napisać mi pod postem, co powiedzieli 😉


Teraz obejrzyj prezentację:



2. Otwórz teraz karty ćwiczeń na s. 10 i 11 i wykonaj znajdujące się tam zadania.

3. Znasz film pt. "Było sobie życie"? Spójrz, ile energii potrzebują mięśnie, żeby prawidłowo pracować. 👇



4. Wracamy do podręcznika na s. 10-11, przeczytaj znajdujące się tam informacje, a potem wykonaj polecenia.



5. Otwórz karty ćwiczeń na s. 12-13 i wykonaj zadania 6,7,8 


6. Poćwicz jeszcze mnożenie przez 2 i 3. Sprawdź, czy potrafisz

👇


Mnożenie przez 2


Mnożenie przez 3


Na dzisiaj to już wszystko, widzimy się jutro! 👋


ZADANIA DLA CHĘTNYCH

Poćwicz mnożenie -> Mnożenie w zakresie 20 


Pobaw się literkami -> Rozsypanka słów


Możesz wydrukować i poćwiczyć mnożenie tu -> Gra z kostką 


Albo zrobić ortograficzne porządki -> U Ó






2 komentarze:

  1. Dzień dobry! Moja mama powiedziała, że wszystko dobrze i że bez żadnego błędu przeczytane. Pozdrawiam Ola B.

    OdpowiedzUsuń

29.04.2021 Majowe święta

  Dzień dobry! Dzisiaj odbędą się ostatnie nasze zajęcia w formie nauki zdalnej, we wtorek spotykamy się w szkole. Mam nadzieję, że nikt nie...

O Blogu