niedziela, 22 listopada 2020

23.11.2020 Oczarowani przyrodą


 

Dzień dobry 😀


Przyznam Ci się w sekrecie, że kocham przyrodę! Lubię obserwować rośliny i zwierzęta, podziwiać ich piękno. Świetnie wypoczywam w otoczeniu przyrody. A może napiszesz mi pod postem, czy też kochasz przyrodę i za co?


1. Na pewno już się domyślasz, o czym będziemy dzisiaj się uczyć. Na początek zajrzyj do prezentacji, przeczytaj informacje i obejrzyj filmy 


👇

prezentacja

Oczarowani przyrodą


2. Otwórz teraz karty ćwiczeń na s. 38-39, wykonaj znajdujące się tam zadania i poproś mamę o przesłanie zdjęć wszystkich ćwiczeń 💨


3. Czas na ruch 💪


Wykonaj tyle ćwiczeń, ile chcesz (ale przynajmniej 3). Utrwalaj przy okazji język angielski 😏 


👇

GIMNASTYKA


4. Na matematyce poznamy dzisiaj trochę inny sposób dzielenia, obejrzyj film:



Uszykuj teraz klocki, kredki, patyczki ... - tak, żeby było ich 20. Oglądaj film i układaj tak, jak dzieci:




5. A teraz wykonaj zadania z kart matematycznych, s. 32-33


Zapamiętaj!


Piszemy: 20 : 4 = 5

Czytamy: 20 podzielić na 4 = 5


6.  Wydrukuj i wykonaj polecenia na karcie pracy. 

Jeśli nie masz drukarki - przerysuj do zeszytu w kratkę (zamiast warzyw możesz rysować kółka), pod każdym rysunkiem napisz działanie na dzielenie.


Karta pracy - dzielenie


Na dziś to już wszystko, do jutra 👋



ZADANIA DLA CHĘTNYCH


Poćwicz pisownię rz po spółgłoskach, możesz zagrać kilka razy -> Rz po g i k   i   Rz po w, j, ch


Lub napisz -> dyktando online


A może porozwiązujesz -> zadania tekstowe mnożenie


Możesz też pokodować, bo dawno tego nie robiliśmy -> Psiaki

23 komentarze:

  1. Tez lubie przyrode bo jest fajna mozna duzo czasu spedzac na dworze na powietrzu, opalac sie, bawic i obserwowac ptaszki. Wojtek

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Masz rację Wojtuś! Lepiej spędzić czas zdrowo, obserwując przyrodę, niż np. przed telewizorem.

      Usuń
  2. Dzień dobry,życzę wszystkim miłego dnia.To zaczynamy.

    Julka Skowrońska

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Część Juleczko :) Cieszę się, że odważyłaś się napisać kilka słów pod postem, teraz powinno być już z górki i będę czekać na kolejne Twoje komentarze:D Miłego dnia i dla Ciebie, to zaczynamy ;)

      Usuń
  3. Dzień dobry! Lubię przyrodę, ponieważ lubię wychodzić na dwór i też zajmować się roślinami oraz chodzić do lasu.
    Pozdrawiam Ola Bagrowska.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzień dobry Oleńko :) Masz rację, na dworze też może być fajnie i interesująco!

      Usuń
  4. Cześć wszystkim. Dzień dobry Pani Basiu.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzień dobry Maju :) Fajnie, że piszesz, czekam na więcej ;)

      Usuń
  5. Tutaj Julka lubię przyrodę,bo mogę duzo czasu spędzać na świeżym powietrzu i obserwować wsztstko ci się dzieje wkoło mnie.Lubię chodzic na spacery do lasu i biegać po podworku ze swoimi zwierzakami.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Witaj Julka :) No właśnie się dowiedziałam, że masz nowego pieska. Bieganie jest fajne, zwłaszcza jak ma się z kim biegać, prawda?:D

      Usuń
  6. Jesienią lubiłam chodzić na grzyby.Uwielbiam przebywać w lesie.

    OdpowiedzUsuń
  7. Dzień dobry! Pani Basiu. Cześć klaso. Ja też bardzo lubię przyrodę i być no świeżym powietrzu i lubię się bawić z moimi kotkami

    OdpowiedzUsuń
  8. Dzień dobry Justynko :) Super! Świeże powietrze dodaje nam sił!! :) A zabawa z kotkami musi być bardzo fajna!

    OdpowiedzUsuń
  9. dzień dobry :) pani Basiu i witam całą moją klasę. Ja też lubię przyrodę, dzisiaj byłem z tatą na tartaku i tam było dużo desek, 1 deskę tata mi dał i zrobię z niej karmnik. Pochwale się że zrobiłem pierniczki .

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzień dobry Łukaszku! :) Ale fajnie, że napisałeś nam tyle ciekawych informacji! Pierniczki były na pewno bardzo smaczne, aż mi ślinka leci, jak sobie o nich pomyślę ;-) Pochwal się też karmnikiem, wyślij mi jego zdjęcie - oczywiście jak go zbudujesz :) Pozdrawiam Cię ciepło :-)

      Usuń
    2. Cześć Łukasz ja też wiem dużo o tartaku bo mój tata tam pracuje. Może byłeś w pracy mojego taty? pozdrawiam ;-)

      Usuń
    3. Kasia

      Dzień dobry Pani Basiu cześć cała klaso .
      Ja też bardzo lubię przyrodę ,która nas otacza czyli kwiaty, drzewa, lasy.Lubię się bawić na dworze i oddychać świeżym powietrzem ,a także posłuchać śpiewu ptaków.

      Usuń
    4. Dzień dobry Kasiu :) Bardzo się cieszę, że napisałaś komentarz pod postem, mam nadzieję, że będziesz się częściej odzywać :) To prawda, przyroda jest piękna, dlatego musimy o nią dbać. Pozdrawiam Cię ciepło :)

      Usuń

29.04.2021 Majowe święta

  Dzień dobry! Dzisiaj odbędą się ostatnie nasze zajęcia w formie nauki zdalnej, we wtorek spotykamy się w szkole. Mam nadzieję, że nikt nie...

O Blogu