środa, 18 listopada 2020

19.11.2020 Wywiad z weterynarzem

 



Dzień dobry 😀

1. Na początek rozszyfruj zadanie, a dowiesz się o czym dzisiaj porozmawiamy 👇



Czy wiesz, kto to jest weterynarz? Tak, to lekarz zwierząt.

2. Otwórz podręcznik na s. 30-31 i przeczytaj wywiad z weterynarzem. Uważnie przeczytaj również odpowiedzi i opowiedz mamie, czego dowiedziałeś się z wywiadu.

Czy masz w domu jakieś zwierzę? Na pewno! Może przyślesz mi zdjęcie i napiszesz w komentarzu pod postem jak o nie dbasz? 


Ja mam w domu dwa koty - rudą Melę i Franciszka - i bardzo je kocham 💕 Mela i Franciszek to koty adoptowane, to znaczy, że dałam im dom i zaopiekowałam się nimi.

Mela i Franciszek

3. Zobacz teraz na czym polega praca weterynarza w mieście...


... i w zoo. Pomyśl, czy to jest łatwy zawód?


Praca weterynarza jest bardzo trudna, ale  bardzo potrzebna.

Czas na trochę ruchu -> GIMNASTYKA

4. Wykonaj zadanie 6 s. 31 (podręcznik), ułóż z tymi wyrazami zdania. Nie zapomnij napisać ich najpierw w brudnopisie, przeczytać, sprawdzić i dopiero starannie przepisać do zeszytu w linie. Oczywiście napisz: W klasie

5. Otwórz teraz karty ćwiczeń na s. 32-33 i wykonaj zadania (zad. 2 bez kropki). 

Poproś mamę, żeby przesłała mi zdjęcia zdań z zeszytu i ćw. 4 z kart ćwiczeń 💨

6. Została nam jeszcze matematyka, poćwiczymy dzielenie. Otwórz karty matematyczne na s. 28-29 i wykonaj zadania. Pamiętaj, że możesz układać np. klocki lub rysować - będzie łatwiej.

7. Teraz możesz popracować samodzielnie, już bez mamy. Za chwilę zrobimy sobie muzyczną powtórkę. 


Otwórz prezentację, posłuchaj co to jest pięciolinia i wartości nut a potem  najedź kursorem na wszystkie aktywne ikony (klucz wiolinowy, nutki, kolorową kulkę) i wykonaj polecenia.
Zajrzyj też na drugą stronę. 

Ciekawa jestem, czy wszystko pamiętasz? Jeśli chcesz - możesz nauczyć się nowej piosenki, która znajduje się w prezentacji.

Prezentacja


Na dzisiaj to już wszystko, do jutra





ZADANIA DLA CHĘTNYCH

Poćwicz      -> tabliczka mnożenia      -> dzielenia

Przypomnij sobie wiadomości o rzeczowniku
Obejrzyj bajkę

10 komentarzy:

  1. Dzien dobry moj kot ma na imie Rudolf. Dbam o niego i daje mu co dzien jesc i bardzo go lubie. i zawsze ze mna chodzi na spacery. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzień dobry Wojtusiu :) Cieszę się, że napisałeś mi kilka zdań o swoim pupilu. Twoja mama przysłała mi właśnie jego zdjęcie - śliczny jest! Cieszę się, że tak troskliwie się nim opiekujesz! :) Pozdrawiam Cię ciepło :)

      Usuń
  2. Dzień dobry! Ja dbam o moje zwierzęta. Kotkom codziennie daje mleko a pieskom daję karmę i wodę. Codziennie wychodzę z nimi na spacer oraz bawię się z nimi codziennie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzień dobry Oleńko :) Tak! Widziałam! Masz bardzo dużo zwierząt. Nie jest Ci trudno spamiętać ich imiona? ;) Super, że tak dbasz o nie! Na pewno bardzo je kochasz i one Ciebie też. Pozdrawiam Cię serdecznie :)

      Usuń
  3. Mam dwa pieski Yogi i Fiona,oraz dwa kotkii chomika Dixi.Codziennie je karmię,bawię się z nimi,wychodzęna spacery i opiekuję.Bardzo je lubię❤❤❤❤

    OdpowiedzUsuń
  4. Witaj Juleczko :) Ale masz dużo zwierząt! Przy takiej gromadce trzeba się dużo napracować, żeby nic im nie brakowało! Fajnie, że się nimi tak dobrze opiekujesz. Pozdrawiam Cię ciepło :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Mam trzy kotki, mysz, psa i kurki . Lubię bawić się z kotkami. Karmię zwierzęta i daję im wodę.

    OdpowiedzUsuń
  6. Dzień dobry Ada :) Bardzo się cieszę, że napisałaś mi o swoich zwierzątkach! Masz ich naprawdę bardzo dużo i super, że się nimi tak troskliwie opiekujesz. Ja też lubię bawić się z kotkami - mamy więc wspólną pasję :) Pozdrawiam Cię cieplutko :)

    OdpowiedzUsuń

29.04.2021 Majowe święta

  Dzień dobry! Dzisiaj odbędą się ostatnie nasze zajęcia w formie nauki zdalnej, we wtorek spotykamy się w szkole. Mam nadzieję, że nikt nie...

O Blogu