środa, 7 kwietnia 2021

08.04.2021 Kto buduje dom? (cz. 1)

 


Dzień dobry :)


Dziś odpowiemy sobie na pytanie: Kto buduje dom? 

I popracujemy przy pomocy prezentacji. 


Czytaj uważnie i dokładnie wykonuj polecenia👇



I to już wszystko na dzisiaj, do jutra 😀






ZADANIA DLA CHĘTNYCH


Do druku:


Czytanie ze zrozumieniem 👉 cz. 1  👉 cz. 2  👉 cz. 3


Mnożenie  👉 karta nr 1    👉 karta nr 2


Online:


QUIZ MATEMATYCZNY


A może sprawdzisz w ESCAPE ROOMie swoją znajomość lektur? 


Jeśli chcesz możesz też WYCZAROWAĆ COŚ Z RĘKI i nie tylko z niej... 😉


lub obejrzeć film o NIEZWYKŁYCH ARCHITEKTACH




13 komentarzy:

  1. Dzień dobry pani Basiu i klaso! Miłej pracy.😃

    OdpowiedzUsuń
  2. dzień dobry Pani Basiu i klaso!

    OdpowiedzUsuń
  3. Czołem klaso i pani Basiu😊 Dzisiaj kolejny brzydki dzień a ja tęsknię za słońcem a wy? Miłego dnia Wojtek

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Czołem Wojtku :) Ja tez tęsknię za słońcem... i obiecuję Ci, że w sobotę będzie ciepło i będziesz biegał po dworze ;) A może to się stanie już jutro? ;) Dziękuję i wzajemnie :)

      Usuń
  4. Dzien dobry pani Basiu i klaso😊 ja sobie zrobilem przerwe i robie galaretke🍧😊

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Witaj Łukaszu :) Bardzo dobry miałeś pomysł, chyba też sobie zrobię przerwę... ja mogę na kawę ;) Ale potem znów bierzemy się do pracy :)

      Usuń
  5. Dzień dobry pani Basiu i klaso.💖❤📚

    OdpowiedzUsuń
  6. Kasia
    Dzień dobry pani Basiu cześć klaso.

    OdpowiedzUsuń

29.04.2021 Majowe święta

  Dzień dobry! Dzisiaj odbędą się ostatnie nasze zajęcia w formie nauki zdalnej, we wtorek spotykamy się w szkole. Mam nadzieję, że nikt nie...

O Blogu