wtorek, 13 kwietnia 2021

14.04.2021 Wielki architekt

 

Dzień dobry w środę 😀


Niedawno byliśmy we Francji, pamiętasz jak nazywa się stolica tego państwa? Hania robiła o niej projekt ;)


Dziś znów trochę popodróżujemy po naszym kontynencie, czyli po...? Tak, po Europie i wybierzemy się do sąsiada Francji, czyli do Hiszpanii. 


A tam poznamy wielkiego hiszpańskiego architekta.


Europa 👇



To zaczynamy naszą podróż, zajrzyj do prezentacji i wykonaj zadania

👇




Jeśli masz ochotę, to zajrzyj jeszcze do zadań dodatkowych i do jutra :)

ZADANIA DLA CHĘTNYCH 


LITEROWE MEMORY


DOBBLE 


Dawno nie było ESCAPE ROOMu: 


👉Figle szkolnego skrzata 


👉Zagadkowa kraina



Poluj tylko na RZECZOWNIKI


Poluj tylko na PRZYMIOTNIKI

12 komentarzy:

  1. Dzień dobry pani Basiu i klaso ! Najbardziej mi się podoba ESCAPE ROOM😊. Tęsknie za wami wszystkimi!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzień dobry . Ja też tęsknie za szkołą.

      Usuń
    2. Witaj Olu :) Ja wiem, że Ty lubisz takie escape room`owe wyzwania. Ja też bardzo tęsknię, ale mam nadzieję, że już niedługo się spotkamy! :)

      Usuń
    3. Dzień dobry Julka :) Trzymaj kciuki, żeby jak najszybciej uczyć się w szkole. :)

      Usuń
  2. Dzień dobry wszystkim i pani Basiu😊

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja już skończyłam lekcje . PPZDRAWIAM .JULKA

    OdpowiedzUsuń
  4. Stolicą Francji jest Paryż .

    OdpowiedzUsuń

29.04.2021 Majowe święta

  Dzień dobry! Dzisiaj odbędą się ostatnie nasze zajęcia w formie nauki zdalnej, we wtorek spotykamy się w szkole. Mam nadzieję, że nikt nie...

O Blogu