środa, 2 grudnia 2020

03.12.2020 Jak powstaje komiks?


 

Dzień dobry 👋


Już pędzę, lecę do Was, bo dzisiaj mamy bardzo fajny temat! Porozmawiamy o komiksie. Gotowi? To do dzieła!


Za chwilę popracujemy przy pomocy prezentacji, więc uważnie czytaj informacje, klikaj w ruchome ikonki i wykonuj polecenia. Powodzenia!


👇

O KOMIKSIE SŁÓW KILKA



Zrobione? Super!


Zostało nam jeszcze tylko zadanie z kalendarza, pamiętacie nr bombki ? Tak, to 3, bo dzisiaj jest 3 grudnia 

👇




A jutro... napiszemy list do Mikołaja. Myślę, że to już najwyższa pora, bo w niedzielę - mikołajki!  

Do jutra!


ZADANIA DLA CHĘTNYCH 


Zobacz, jak powstaje komiks 

PRZEPIS NA KOMIKS


Poćwicz 

👉 CZASOWNIKI 

👉 CZYTANIE ZE ZROZUMIENIEM


17 komentarzy:

  1. Dzien dobry wszystkim. Ide na śniadanie i biore sie za prace

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzień dobry Maju :-) Smacznego i miłej pracy! :-)

      Usuń
  2. Czołem klaso i pani Basiu 😊 Miłego dnia. Wojtek

    OdpowiedzUsuń
  3. Dzień dobry właśnie skończyłam lekcje .Pozdrawiam









    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzień dobry :) Nie było kłopotów przy odrabianiu?

      Usuń
  4. Dzień dobry.U mnie pada śnieg !I się bardzo ciesze;)Miłego dnia;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzień dobry :) Ale super!!! Może ulepisz bałwana?;) Dziękuję i wzajemnie :)

      Usuń
  5. Czy wy to widzicie za oknem ŚNIEG ale fajnie 😊 Wojtek

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Widzimy!!! Jest pięknie! Napiszcie mi, kto ulepił bałwana ;-)

      Usuń
  6. Dzień dobry :) Ale super pada śnieg a ja już się ślizgałem na ślizgawce

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzień dobry :-) Super! Na sankach też fajnie się jeździ! ;-)

      Usuń
  7. Ulepiłam małe bałwanki, jeździłam z Zosią na sankach, poszłam z mamą i Zosią na zimowy spacer, a teraz grzeje się pod kocykiem;-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ale fajnie! To spędziłaś bardzo przyjemne popołudnie 😍 Super!

      Usuń
  8. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń

29.04.2021 Majowe święta

  Dzień dobry! Dzisiaj odbędą się ostatnie nasze zajęcia w formie nauki zdalnej, we wtorek spotykamy się w szkole. Mam nadzieję, że nikt nie...

O Blogu