niedziela, 13 grudnia 2020

14.12.2020 Jak się komunikujemy?



 Dzień dobry 👋


Jak minął Wam weekend? Czy ubraliście może choinkę? Przyznam Wam się, że ja już tak! Nie mogłam się doczekać, choć do Świąt jeszcze trochę czasu... Ale ja lubię się nią cieszyć jeszcze przed Świętami. 😀



1. A dzisiaj porozmawiamy o tym, jak się komunikujemy. Chciałabym, żebyś na początek obejrzał/a obraz, który namalował słynny francuski malarz - Auguste Renoir (czytaj: Ogust Renuar) i odpowiedział/a na pytania:


Kogo widzisz na obrazie?

Co robią te osoby?

Jak wyglądają dzisiaj bale? Czy przypominają ten przedstawiony na obrazie?

O czym porozmawiałbyś/porozmawiałabyś z nimi, gdyby udało Ci się usiąść obok?



2. Zastanów się teraz, czy łatwo jest ludziom na całym świecie komunikować się między sobą? 

No właśnie, nie zawsze. Przeszkodą może być na przykład nieznajomość języka albo utrata słuchu. Ale są sposoby, żeby temu zaradzić. Mówiliśmy ostatnio o tym, jak komunikują się osoby niesłyszące, pamiętasz? 

Za chwilę dowiesz się jakie są inne sposoby porozumiewania się.

Otwórz podręcznik na s. 78-79 i przeczytaj informacje, a potem otwórz karty pracy na s. 74-75 i wykonaj ćw. 1,2,3 (zadanie z kropką napisz w zeszycie i prześlij do mnie 💨)


3. Wiemy już, że czasownik odpowiada na pytania


co robi? co się z nim dzieje?


Dzisiaj poznamy nowe informacje o czasowniku. Obejrzyj film i śledź napisy na górze ekranu. Otwórz teraz podręcznik na s. 80-81 i przeczytaj informacje


👇film👇

CZASOWNIK


Napisz w zeszycie w linie: W klasie 

Najpierw przeczytaj uważnie, co jest napisane na wklejce, a potem wklej ją do zeszytu (jeśli nie masz drukarki, możesz przepisać informacje z wklejki)

 


4. Wykonaj ćw. 4 s. 75 w kartach pracy.


5. Czas na matematykę. Obejrzyj filmik




Zapamiętaj!

Kliknij w obrazek, żeby powiększyć

Otwórz karty matematyczne na s. 58-59 i wykonaj ćwiczenia (1,2,3,4,5,6,7,8). W zadaniu 6 zamiast ławki zmierz wysokość biurka lub stołu. Pamiętaj, żeby zaczynać mierzyć od 0.

Cieszę się, że zajrzeliście do quizu matematycznego, widziałam, że całkiem nieźle wychodzi Wam już dzielenie. Ale trening czyni mistrza, więc ćwiczcie dalej. 👍


W kalendarzu zerknijcie jeszcze do 14 bombki i możecie zmykać! Do jutra 😊



Aaaaaaaaaaa i ... 



...oczywiście będę się bardzo cieszyć, gdy zrobicie zadania dla chętnych 👇
                                   









ZADANIA DLA CHĘTNYCH

Poćwicz  


A może 👉 POKODUJESZ?



12 komentarzy:

  1. Dzień dobry klaso i pani Basiu😊 Pozdrawiam Wojtek

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja też ubrałem choinkę w weekend i mam cały dom ubrany świąteczne też 😊 Wojtek

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Witaj Wojtku :) Ale fajnie! To już możesz spokojnie czekać na Święta ;)

      Usuń
  3. Dzień dobry pani Basiu i klaso.😊

    OdpowiedzUsuń
  4. dzien dobry pani basiu i klaso pozdrawiam Nikola

    OdpowiedzUsuń
  5. Kasia
    Dzień dobry Pani Basiu cześć klaso
    Ja choinkę też mam już ubraną i dom

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzień dobry Kasiu :) To na pewno jest pięknie u Ciebie! 🎄

      Usuń
  6. dzień dobry Pani Basiu i klaso ja ubrałam choinkę w sobotę.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzień dobry Julka! :) O! To super! Z nią będzie milej się uczyć ;)

      Usuń

29.04.2021 Majowe święta

  Dzień dobry! Dzisiaj odbędą się ostatnie nasze zajęcia w formie nauki zdalnej, we wtorek spotykamy się w szkole. Mam nadzieję, że nikt nie...

O Blogu