niedziela, 20 grudnia 2020

21.12.2020 Święta na całym świecie

 




Dzień dobry 😀

Wiecie, że spotkałam wczoraj Mikołaja? Tak! I nawet nagrałam wiadomość dla Was od niego 😉 bo pytał, czy jesteście grzeczni, czy słuchacie rodziców i czy odrabiacie lekcje. Ja oczywiście powiedziałam, że jesteście wzorowymi uczniami i wszyscy pięknie pracujecie. I że jestem z Was baaardzo dumna! I.... nie, nie... nie zdradzę wszystkiego, bo jutro sami posłuchacie, co miał Wam jeszcze do powiedzenia 😉




A teraz nie marnujemy już czasu i bierzemy się do pracy, której nie będzie dzisiaj dużo 😏

Otwórz prezentację i wykonaj zadania

👇


Obiecałam, że nie będzie dużo zadań, więc kończymy zajęcia na dziś. Zajrzyj jeszcze tylko do kalendarza, dzisiaj już 21 😀 



Do jutra 😏







ZADANIA DLA CHĘTNYCH

Może połączysz punkty i pokolorujesz 👉 CHOINKĘ ? Najpierw wydrukuj 😏

Możesz też rozwiązać 👉 ŚWIĄTECZNY QUIZ

Albo pośpiewać 👉 KOLĘDY

A jeśli będzie Ci się bardzo nudzić, możesz zrobić coś świątecznego z 👉 KROKOTAK (kliknij w wybrany obrazek, a zobaczysz instrukcję)

10 komentarzy:

  1. Dzień dobry wszystkim😊 Dzisiaj mam dobry humor a Wy? Pozdrawiam Wojtek

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzień dobry Wojtku :) Ja też, bo przecież już niedługo... Święta! :D

      Usuń
  2. Dzień dobry wszystkim. Ja też mam dobry humor bo za niedługo będą święta i prezenty. 💝 A po feriach chciałabym spotkać się w szkole. Miłego dnia. 😘💖


    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Witaj Juleczko :) To super! Może nam się uda spotkać w szkole, trzymajmy mocno kciuki za to :)

      Usuń
  3. Dzień dobry! Ja ubrałam wczoraj choinkę. Też mam dobry humor i chciała bym się z wami wszystkim spotkać się w szkole.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Witaj Oleńko :)Cieszę się bardzo :) Zobaczymy... mam nadzieję, ze się spotkamy! :)

      Usuń
  4. Ja dzisiaj będę obserwować na niebie gołym okiem Jowisza i Saturna i na niebie po raz pierwszy od 800 lat na niebie pojawi się gwiazdy betlejemska możemy obserwować po zachodzie słońca

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O widzisz Juleczko, to bardzo ciekawa informacja! Też będę oglądać :)

      Usuń
  5. Kasia
    Dzień dobry Pani Basiu cześć klaso.
    Ja też się bardzo cieszę że święta są już tuż tuż i za chwilę będzie Mikołaj i prezenty.

    OdpowiedzUsuń

29.04.2021 Majowe święta

  Dzień dobry! Dzisiaj odbędą się ostatnie nasze zajęcia w formie nauki zdalnej, we wtorek spotykamy się w szkole. Mam nadzieję, że nikt nie...

O Blogu