poniedziałek, 7 grudnia 2020

08.12.2020 Trznadel Krzyś



Dzień dobry

Na pewno zastanawiasz się, dlaczego dzisiaj przyleciałam na moim skrzydlatym przyjacielu... Ano dlatego, że porozmawiamy o pewnym ptaszku - trznadlu, który miała na imię Krzyś. Zaraz wszystko się wyjaśni 👀

Otwórz prezentację i wykonaj polecenia

👇


Mam dla Was jeszcze małą niespodziankę. Oto Wasze listy, które tak, jak obiecałam zapakowałam w jedną dużą "paczkę" i wysłałam mailem Mikołajowi.
Na pewno bardzo mu się spodobają! 😀


👇 klik



Zajrzyj jeszcze do kalendarza i jeśli chcesz, możesz wykonać zadania dla chętnych



Do jutra!







ZADANIA DLA CHĘTNYCH

Na razie nie ma śniegu, więc 👉  ZBUDUJ BAŁWANKA  wirtualnie albo manualnie 😏👉 BAŁWANEK 

Możesz utrwalić wiadomości dotyczące pisania listu 👉 LIST

Albo poćwiczyć matematykę 👉 MNOŻENIE

Lub ortografię 👉 RZ PO SPÓŁGŁOSKACH 


4 komentarze:

29.04.2021 Majowe święta

  Dzień dobry! Dzisiaj odbędą się ostatnie nasze zajęcia w formie nauki zdalnej, we wtorek spotykamy się w szkole. Mam nadzieję, że nikt nie...

O Blogu