poniedziałek, 14 grudnia 2020

15.12.2020 Mowa zwierząt




Dzień dobry 😀

Czy Wy wiecie, że dzisiaj swoje urodziny obchodzi Mikuś? Niestety nie możemy zrobić "bomby" dla niego na środku klasy, ale możecie złożyć mu życzenia pod postem.😀 Na pewno bardzo się ucieszy! Pamiętajcie tylko o zwrotach grzecznościowych 😏 


A ja życzę Tobie Mirku samych uśmiechniętych dni, szczęścia bez liku, dobrych kolegów w szkole i żeby Ci się spełniły wszystkie marzenia!


I robię "bombę" na blogu: wszystkiego najlepszego!! 💓

 
A teraz do pracy, rodacy 😏

Otwórz prezentację, czytaj uważnie i wykonuj polecenia


👇


To jeszcze kalendarz i do jutra 😏




ZADANIA DLA CHĘTNYCH


Poćwicz 👉 WYRAZY Z KOŃCÓWKĄ -UJE


Poukładaj 👉 TANGRAM


Obejrzyj  FILM ANIMOWANY

Zagraj w zimowe JA MAM, KTO MA?
Wydrukuj, najlepiej na kartce z boku technicznego

12 komentarzy:

  1. Cześć Mikus wszystkiego najlepszego z okazji urodzin dużo zdrowia i uśmiechu. Życzy Wojtek 😊

    OdpowiedzUsuń
  2. No i czołem klaso i pani Basiu 😊

    OdpowiedzUsuń
  3. Cześć Mirku Wszystkiego Najlepszego i spełnienia marzeń życzy Julka G.

    OdpowiedzUsuń
  4. Dzień dobry! Cześć Mirek i wszystkiego najlepszego dużo
    zdrowia, szczęścia i radości.🎂

    OdpowiedzUsuń
  5. Dzien dobry wszystkim.WSZYSTKIEGO najlepszego z okazji urodzin dla Mirka.🎂

    OdpowiedzUsuń
  6. sto lat sto lat niech żyje żyje nam jeszcze raz jeszcze raz niech żyje nam a kto MIKUŚ.

    OdpowiedzUsuń
  7. Igor Brzeziński15 grudnia 2020 12:20

    Wszystkiego najlepszego dla Mirka :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Cześć wszystkim. Sto lat Mirek i wszystkiego naj naj :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Kasia
    Dzień dobry Pani Basiu cześć moja klaso.
    Wszystkiego najlepszego dla Mikusia.

    OdpowiedzUsuń

29.04.2021 Majowe święta

  Dzień dobry! Dzisiaj odbędą się ostatnie nasze zajęcia w formie nauki zdalnej, we wtorek spotykamy się w szkole. Mam nadzieję, że nikt nie...

O Blogu