niedziela, 6 grudnia 2020

07.12.2020 Jak przegrywać?

 


Dzień dobry 💓


Na początek chciałabym Wam bardzo podziękować za mnóstwo życzeń, które otrzymałam od Was pod ostatnim postem. Było mi baaardzo miło, gdy je czytałam i strasznie się wzruszyłam, 💓że pamiętaliście o mnie. Obiecuję, że jak się spotkamy w szkole, to przyniosę torbę pełną słodyczy i zrobimy sobie barbórkową imprezę 😏


A dzisiaj porozmawiamy sobie o tym, jak się cieszyć z sukcesów i jak przezwyciężać niepowodzenia.


Popracujemy przy pomocy prezentacji, więc czytaj uważnie i wykonuj polecenia

👇

JAK PRZEGRYWAĆ?


Obejrzyj teraz film



A ponieważ jeszcze jesteśmy w mikołajkowym nastroju, bądź tak dobry i pomóż Mikołajowi 👉 URATUJ MIKOŁAJKI



I pamiętaj! Każdą porażkę można przekuć (inaczej zamienić) w sukces! Bo w końcu "nie ma tego złego, co by na dobre nie wyszło"💪🏻


To zaglądamy jeszcze do kalendarza i ...





... na dziś to już wszystko, do jutra!




ZADANIA DLA CHĘTNYCH


Poćwicz KOLEJNOŚĆ ALFABETYCZNA


Posłuchaj MIKOŁAJ W PRZYŁBICY


Wydrukuj i ...

👉 WYTURLAJ MIKOŁAJA 1

👉 WYTURLAJ MIKOŁAJA 2

Do gry potrzebna będzie wydrukowana plansza, wycięte wzdłuż linii elementy kart z Mikołajami oraz kostka. Gracz kolejno rzuca kostką i odszukuje wśród pasków części ilustracji znajdujące się w kolumnie pod wylosowaną liczbą oczek.

4 komentarze:

29.04.2021 Majowe święta

  Dzień dobry! Dzisiaj odbędą się ostatnie nasze zajęcia w formie nauki zdalnej, we wtorek spotykamy się w szkole. Mam nadzieję, że nikt nie...

O Blogu